Bullar och trötthet

Är så jäkla trött! Blev trött redan vid 15 - 16 men vägrade gå till sängs då. Jag vet inte om det är så att jag börjar bli sjuk eller så har det något med vädret och göra. Kan knappt hålla ögonen öppna längre. Men ville ändå göra en snabb vända in på bloggen.

Sitter för tillfället och spelar Staries på Facebook. Försöker desperat slå mammas rekord, men jag är nog för trött att orka anstränga ögonen på stjärnor i olika färger. Längtar till de goda bullarna som älsk och jag gjorde idag. Såg ut som att han hällde på flera kilo socker på vaniljbullarna. De var goda, men liiite för mycket socker blev det... Bulldegen blev kladdig av det.
Men älsk är sockerman så vad kan man göra?

Imorgon ska jag upp rätt tidigt, ska ta hand om hundarna då mamma börjar så tidigt imorgon. Så jag ska ge dem mat, gå ut med dem (i iskylan!!!!) och sedan ska jag nog göra mer bullar. Ska även ta och städa mitt rum som ser för jäkligt ut.

Nej nu kallar sängen på mig.

Allmänt | |
#1 - - Diana:

Svar: Eller hur! Samma här, hade varit häftigt att se :/



Hur hittade du min blogg? :) Kram

Upp