Tankar om min blogg

Ibland frågar jag mig själv varför jag över huvudet taget bloggar. Och jag kan fortfarande inte svara varför. Kanske är det ett sätt för mig att skriva av mig om det skulle behövas - men tyvärr gör jag oftast inte det. Är nog rädd för att öppna upp mig, trots att jag är anonym.

Om man nu vill blogga så ska man nog ha klart för sig vad man ska blogga om. Och jag har ingen aning om vad jag bloggar om. Jag bara skriver det som faller mig in. Kan sitta en morgon och fundera ut ett bra ämne, men det slutar med att jag inte vågar publicera det. Varför vågar jag inte? Fattar inte...

Så här med så SKA jag våga lägga upp inlägg. Ska våga säga det jag tycker och tänker på utan att bli rädd för att vissa inte gillar mina åsikter. Det är mina åsikter och de är värda guld för mig.

Allmänt | |
Upp