Tjejer i kort kort.. Så patetiska



Kan seriöst inte fatta folk som går runt i korta kjolar på vintern och högklackat.
Tror de att de är så jäkla sexiga?Slår vad om att många tycker att de är löjliga. Jag menar... Varför vill man medvetet frysa arslet av sig bara för att klä sig slampigt och bryta fötterna för att gå runt i högklackat på svinhal mark?
Jag fryser trots att jag har jeans, tjocka strumpbyxor och två par strumpor på mig. Till och med i min tjocka vinterjacka och tre lager tröjor.

Minns att jag stod och väntade på tåget i cirka -20 grader och bland folket la jag märke till en tjej i en liiiiten kjol, nylonstrumpbyxor och några fåniga skor. Hon hade nog en kort, tjock vinterjacka på sig - men vad hjälper det egentligen? Hon stod och huttra och skaka som om hon när som helst skulle kollapsa. Ändå skulle hon bara till skolan... Ungdomar idag alltså. Vad gammal jag låter trots att jag bara är 20.
Allmänt | |
Upp